Dzięki WASZEJ POMOCY - dajemy Dzieciom radość, to co kochają i uwielbiają <3 DZIĘKUJEMY <3
dodano przez "Przystań Tęczowe Promyki - Dajemy Dzieciom Radość i Miłość"
2018-09-12

"Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli".. Sobota to czas dla nas... dla Dzieci... bez budzika, bez pośpiechu, pełen luz i relaks. To dzięki Waszej dobroci możemy delektować się radością Promyczków... konie o ICH miłość i pasja a przede wszystkim te wspaniałe zwierzęta mają cudowną moc - oddziaływanie terapeutyczne i "uzdrawiające" na "nasze" Dzieci, ciało jest rozluźnione a dusza zaleczona. Widzimy zmiany, duże zmiany jakie zachodzą w ciele Promyczków, w Ich postrzeganiu świata i otaczającej Ich przyrody... zauważają, że nawet liść może zauroczyć swoją kolorystyką czy kształtem a zachód słońca może okazać się być fascynujący i każdy różni się od tego poprzedniego.
 
Kochani...niestety  nadal potrzebujemy Waszego wsparcia, być może z WASZĄ POMOCĄ UDA NAM SIĘ W TYM ROKU WYMIENIĆ POKRYCIE DACHOWE <3
 
Koszty są naprawdę duże i przekraczające nasze możliwości... TARTAK ok. 6 000,00 oraz opłata za pracę DEKARZA ok. 16 000,00
 
Bardzo prosimy o wpłaty na konto ING nr konta w podane w wizytówce o nas  w tytule: pomoc rodzinie zastępczej/ inne cele rz/ hipoterapia
 
Dzięki Waszej pomocy jest nam dużo łatwiej, z całego serca dziękujemy za ciepłe słowa, za  każdy dar, za każdą wpłatę nawet najdrobniejszą... dzięki temu czujemy Waszą obecność przy nas i Wasze wsparcie, czasami mam wrażenie, że to tylko sen i niebawem się z niego obudzę ale nie... Wy - NIESAMOWICI POMAGAJĄCY- jesteście naprawdę, pomocni i życzliwi.  Otaczacie naszą Promyczkową rodzinę swoimi ramionami, swoją dobrocią <3  Za co z całego serca DZIĘKUJEMY ! <3
 
Dziękujemy Beata i Bogdan z Promyczkami 
 

 

 

 






Statystyki oraz dokumenty do pobrania Statystyki:  stan na dzień 31 grudnia 2018 r. -  71 807 dzieci objętych pieczą zastępczą   • 1,19% - spadek  liczby wychowanków instytucjonalnej pieczy zastępczej w porównaniu do 2017 r. • 1,09% - spadek liczby dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej w porównaniu do 2017 r.                                       Liczba dzieci przebywających w instytucjonalnej pieczy zastępczej – 16 655 Liczba placówek - opiekuńczo- wychowawczych - 1 152 Liczba regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych -  10 Liczba interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych -  3   Liczba dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej – 55 152 Liczba rodzin zastępczych  - 36 478 Liczba rodzinnych domów dziecka - 613   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -   Dane statystyczne MPiPS (lata 2005-2018) - pobierz Dane statystyczne GUS - Piecza zastępcza w 2018 r. - (za 2018)  - pobierz   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -   Raporty NIK Wykonywanie zadań przez ośrodki adopcyjne - Informacja o...
  • Ferie zimowe
    Kochani Chcielibysmy wyjechać z naszymi dzieciaczkami na ferie zimowe. Jest nas razem 12 osob wiec koszt tez ogromny. Jeżeli ktoś z dobrych Duszkow chcialby nas...
  • Wsparcie finansowe w rehabilitacji
    Kochani nasz Okruszek ma juz prawie 8 miesięcy. Nozka została wyprostowana poprzez gipsowanie. Przeszedł juz zabieg podciecia ścięgna Achillesa. Zakupiliśmy...
  • Ignaś jedzie na rehabilitację w Steklinku
    Już na samym początku mówię, że kto chciałby się ze mną skontaktować, telefonicznie, czy przez e-mail to jestem do Państwa dyspozycji. Nasz...
  • Ignaś dziękuje p. Wojciechowi J. z Nowego Sącza
    Serdecznie dziękujemy za pierwszą wpłatę na rehabilitację Ignasia. Dobrym Aniołem jest p. Wojciech J. z Nowego Sącza. To dobry znak i dobry początek.

Wsparcie dla wychowanków opuszczających domy dziecka

Kończąc 18 lat wychowankowie placówek najczęściej opuszczają  mury placówki. Stają przed dużym wyzwaniem jakim jest...

07.05.15 - Jestem na tej stronie bo: